Mijn Klacht:
23 januari 2 zakken hondenvoer besteld, 24 januari track en trace voer zou 25 jan geleverd worden door budbee, levering heeft nooit plaatsgevonden.
Vervolgens 8 mails verstuurd naar topdierenshop waarop 1x is gereageerd met de belofte dat mijn bestelling alsnog verstuurd zou worden, dat is inmiddels ook alweer 9 dgn geleden en nog steeds niets ontvangen. Wederom 4 mails in 1 week verstuurd waarop vanmiddag het volgende antwoord kwam ‘het spijt ons dat het zo is gegaan we gaan er de volgende keer beter opletten’, waarop ik gevraagd heb om een oplossing maar dan komt er geen antwoord meer.
Geen oplossing geboden dus! en geloof me er komt geen volgende keer.
Schandalig dat zij telefonisch onbereikbaar zijn ivm covid, er is nog nooit iemand besmet geraakt door de telefoon.
Heb het vermoeden dat ze hun zaakjes niet op orde hebben.
Geen idee hoe dit opgelost gaat worden zonder communicatie.
Gewenste Oplossing:
mijn bestelling (niet verstuurd met budbee) of geld retour
