Klacht: Bestelling niet ontvangen, topdierenshop onbereikbaar

Soof2018 op 08 februari 2022 over Topdierenshop.nl in de categorie Dierenwinkels

23 januari 2 zakken hondenvoer besteld, 24 januari track en trace voer zou 25 jan geleverd worden door budbee, levering heeft nooit plaatsgevonden.
Vervolgens 8 mails verstuurd naar topdierenshop waarop 1x is gereageerd met de belofte dat mijn bestelling alsnog verstuurd zou worden, dat is inmiddels ook alweer 9 dgn geleden en nog steeds niets ontvangen. Wederom 4 mails in 1 week verstuurd waarop vanmiddag het volgende antwoord kwam ‘het spijt ons dat het zo is gegaan we gaan er de volgende keer beter opletten’, waarop ik gevraagd heb om een oplossing maar dan komt er geen antwoord meer.
Geen oplossing geboden dus! en geloof me er komt geen volgende keer.
Schandalig dat zij telefonisch onbereikbaar zijn ivm covid, er is nog nooit iemand besmet geraakt door de telefoon.
Heb het vermoeden dat ze hun zaakjes niet op orde hebben.
Geen idee hoe dit opgelost gaat worden zonder communicatie.

mijn bestelling (niet verstuurd met budbee) of geld retour

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topdierenshop.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topdierenshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Soof2018