Klacht: Bestelling niet geleverd

Christine07 op 16 maart 2022 over Topdierenshop.nl in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling geplaatst op zaterdag 12 maart 2022, deze zou afgelopen maandag bezorgd worden. Bezorger heeft vandaag laten weten de opdracht geannuleerd te hebben omdat deze niet binnen 48 uur is afgehandeld. Topdierenshop al twee keer gemaild wat beantwoord wordt met een automatisch reply. Telefonisch onbereikbaar wegens achterhaalde Corona maatregelen. Ik ben bang mijn geld kwijt te zijn.

Gewenste Oplossing:

Alsnog deze week mijn bestelling binnen te krijgen of mijn geld teruggestort te krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topdierenshop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topdierenshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Christine07