Klacht: topdekmatras

op 25 maart 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In maart een topdekmatras comfort 160×200 gekocht bij leenbakker.nl. 1 dag na het kopen van het topdekmatras kregen wij het bed pas geleverd en haalde wij dus de topper uit de verpakking. Tot onze grote verbazing zaten er flinke oranje vlekken op em bleek de hoes van het topdekmatras kleiner te zijn dan het matrasje zelf! Met als gevolg allemaal “hobbels”in het matras wat dus totaal niet lekker ligt.

Telefonisch contact gehad met leenbakker, zeer onvriendelijke reactie gekregen!
Ik heb nu geen garantie meer en ze doen er niks mee want dat had Ik dan al moeten zien toen het matras Nog in de verpakking zat? (Vraag me af hoe ik dit in een verpakking kan zien? ) omdat ik het Matras niet meer terug kreeg in Originele verpakking vervalt garantie!
Met andere woorden SOP het je maar op!

Zeer slechte service en garantievoorwaarden bij leenbakker, zal er dus nooit meer heen gaan. En mijn omgeving waarschuwen!

Als er iemand zoals het hoort was komen kijken naar het matras, of dat ik er mee terug kon gaan naar de winkel. Dat er in ieder geval gehoor aan de klacht werd gegeven!
En ruilen of geld terug, zoals het hoort!

Alle klachten die gemeld zijn door Anouschka27