Klacht: Too late to deliver online product.

op 11 juni 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

On 9 June 2015 (10:00am)I order the yoga mat from Leen Bakker Alkmaar as I order and pay money online right the way. Then I dont get any reaction from Leen Bakker until the next day 10 June 2015 (18:00) I just get a reaction from them and they will delivery my stuff on the next day (11 june) and it will takes around 3-5 days to my home. That’s mean I will get it on 15 June… Oh My god! sound like a shipping from Leen Bakker Alkmaar to Alkmaar Noord.

If I know this I would walk myself to Leen Bakker and buy it which i can get it within few hours or would never be your customer anymore. this is gonna be my first and last order with Leen Bakker.

ps. The service at shop are bad as well as online service.

Gewenste Oplossing:

Non Satisfy At all. You need a huge of improvement!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door TB64