Klacht: Tondeuze alweer kapot en wehkamp reageert niet.

op 14 januari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn tondeuse is alweer kapot.Heb het ook retour gedaan, alleen wehkamp stuurt automatisch een nieuwe, maar heb gemaild, om te zeggen dat ik geen nieuwe meer wil van dat merk, tot nu toe nog steeds geen reactie van wehkamp.

Heb ondertussen al een andere tondeuse besteld.

Gewenste Oplossing:

De tondeuse die ik nu gekocht heb, niet hoeven te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 14 januari 2014 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

14-01-2014 Afdeling Customer Care van wehkamp.nl heeft e-mail gezonden. Het aankoopbedrag van defecte tondeuse is op de klantrekening in mindering gebracht.

Alle klachten die gemeld zijn door Iliasssss