Klacht: tomtom start 60 eu 45 laad niet op en is gelijk weer leeg

op 18 juni 2016 over Expert in de categorie Electronica Winkels - ketens

tomtom tt start 60 eu 45 aangeschaft.Waardeloos exemplaar en spijt als haren op mijn hoofd. Heb ‘m nu bijna 2 jaar maar totaal nog geen plezier aan beleefd. Na dus al 2 jaar ergernis nu toch maar eens in de pen klimmen. Als de tomtom is opgeladen / batterij lijkt vol / is de tomtom na 5 minuten weer leeg. Accu lijkt gelijk leeg te lopen. Erg irritant als je aan het rijden bent en hij uitvalt. Ook de bevestiging op het raam is erg onhandig. Zojuist even in winkel gekeken, maar de nieuwe manier van bevestigen / loskoppelen mogelijk met magneet / zou veel beter zijn. Nu moet je je in allerlei bochten wringen om ‘m op de voorruit te bevestigen.

Als de accu niet meer uitvalt en er een nieuw bevestigingssysteem met magneet voor in de plaats komt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Expert over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Expert in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Expert een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Expert

Heeft op 21 juni 2016 om 11:15 geantwoord

Wij vinden het vervelend om te horen dat er problemen zijn met het juist functioneren van de gekochte TomTom bij één van onze winkels. Is het mogelijk dat u contact opneemt met de Expertwinkel waar u deze heeft gekocht. De ondernemer van deze winkel kan u hier verder bij helpen en u hierover het juiste advies geven.
Nederlandse Expert Groep BV

Alle klachten die gemeld zijn door wegvinden