Klacht: Tomado tafelgrillplaat XXL bij eerste gebruik al defect. aanschaf € 27,95

op 29 januari 2014 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Half november j.l. apparaat gekocht in Meerzicht te Zoetermeer.Op 1e kerstdag voor het eerst gebruikt.werkte onregelmatig,soms knettergeluid.Aardingspen vertoonde inbrandsporen.
Verkoopster erkende defect en gaf mij een tegoedbon.Geld kon niet want de 30-dagentermijn was verstreken(!?)Protest hielp niet;tekst op de computer gaf haar gelijk aan.
Met klanten/klachtenlijn van Blokker gebeld.Verkoopster had correct gehandeld vertelde men. Wel advies gekregen om tegoedbon om te zetten in cadeaubon ivm geldigheidsduur.
Klacht:Als een apparaat binnen de garantietermijn defect raakt is de verkoper verplicht dit te repareren of te vervangen of anders het aankoopbedrag terug te betalen.Dit staat in de wet en ook in de Algem.Voorwaarden van Blokker.
Blokker heeft onbehoorlijk gehandeld door kennelijk eigen regels te handhaven.

Ik wilde een grillplaat kopen om met mijn gezin een gezellige kerst te vieren.
Inplaats van een grillplaat- en de daarbij behorende gezelligheid- zit ik met een cadeaubon van € 30,-(die ik niet voornemens was aan te schaffen toen ik half november bij Blokker binnenstapte)in mijn maag.
Oplossing:Doe wat in uw A.V. en in de wet staat! Ik wil alsnog het aankoopbedrag van € 27,95 terugontvangen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 31 januari 2014 om 14:57 geantwoord

Datum: 31-01-2014
Afdeling: Klantenservice
Contact :e-mail

Onze excuses voor het ongemak. We vinden het erg vervelend dat tafelgrillplaat niet naar behoren werkt.
In de algemene voorwaarden, op de website van Blokker, en op de kassabon zelf staat aangegeven dat de originele kassabon het garantiebewijs is.
We hebben toch echt de kassabon nodig om je verder te helpen.
Onze excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door blockhead