Klacht: Toezegging plafond gelijk aan contract 3 euro per maand

op 09 februari 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is per mail toezeghing gefasn dat het plafond op 3 euro gezet zsl worden, wat ik ook sl zelf eerder had gedaan. Blijkt dat xe dat niet doen.. nu al extra kosten hemaakt terwijl het plafond op de toegezegde 3 euro gezet zou wordem. Nu al maanden bezig en minstens 1,5 uur aan de telefoon gehangrn te hebbrn en divetse mails. Nog steeds geen antwoord. Het is onmogelijk om bij klantenservice eem verantwoordelijke te kinnenspreken die de zalk kan afhandelen. Eem onpretiige ervaring met klantvriendelijkheid. Ik wil gelijk stoppen met contract. Nooit meer intrappen met simpel!!! Het is verre van simpel wat een slechte klantenservice!!!

Gewenste Oplossing:

Als nog teveel betaalde euros terug
Contract asnpassen naar 3 euro belplafond
En anders ontbinding cotract per ditect, nummer behoud en terugbetaling van teveel betaalde euros!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Roos van der Velde

3 maanden geleden - Nog steedsgeen reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 27 februari 2018 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 27 februari 2018 om 13:38 geantwoord

eindelijk iemand die iets mag zeggen dan aleen de helpdesk dieniets mag...
Ik wil de aanpassingvan het plafond naar 3 euro zoals toegezegd in de mail die ik eerder kreeg.
en de vergoedingvan het teveel betaalde 8,50 plus 7,00 euro is bij mij 15,50 euro wat ik nog terug moet krijgen!
Als het plafond niet aangepast gaat worden,wil ik een ontbinding van het contract met behoud van telefoonnummer.

Bericht van Simpel

2 maanden geleden - Beste R. van der Velde, Zoals op onze website wordt aangegeven is het niet mogelijk om het plafond onder de €10 in te stellen. Op 22-11-2017 heeft u de foutieve e-mail gehad waarin werd aangegeven dat het plafond naar €3 is verlaagt. In november en december heeft u een factuur ontvangen van €3. Alleen de factuur van januari is hoger uitgevallen. Officieel krijgt u voor deze factuur een bedrag van €7 terug. Dit bedrag heb ik reeds verhoogt naar €11. Met vriendelijke groeten, Astrid Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Roos van der Velde