Klacht: Toezegging plafond gelijk aan contract 3 euro per maand

op 09 februari 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is per mail toezeghing gefasn dat het plafond op 3 euro gezet zsl worden, wat ik ook sl zelf eerder had gedaan. Blijkt dat xe dat niet doen.. nu al extra kosten hemaakt terwijl het plafond op de toegezegde 3 euro gezet zou wordem. Nu al maanden bezig en minstens 1,5 uur aan de telefoon gehangrn te hebbrn en divetse mails. Nog steeds geen antwoord. Het is onmogelijk om bij klantenservice eem verantwoordelijke te kinnenspreken die de zalk kan afhandelen. Eem onpretiige ervaring met klantvriendelijkheid. Ik wil gelijk stoppen met contract. Nooit meer intrappen met simpel!!! Het is verre van simpel wat een slechte klantenservice!!!

Gewenste Oplossing:

Als nog teveel betaalde euros terug
Contract asnpassen naar 3 euro belplafond
En anders ontbinding cotract per ditect, nummer behoud en terugbetaling van teveel betaalde euros!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Roos van der Velde

1 week geleden - Nog steedsgeen reactie

Alle klachten die gemeld zijn door Roos van der Velde