Klacht: Toestel word heet en loopt snel leeg

op 06 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb sinds en paar maanden een Samsung s7 maar er spelen nu al klachten op zoals dat hij heet word bij normaal gebruikt en dat hij heel snel leeg loopt ik.
Ik ben reeds terug geweest naar de Vodafone winkel waar ik men abonnement heb verlengt en de s7 heb gehaald die hebben hem opgestuurd en een paar dagen laten kreeg ik een mail binnen waar in stond dat als ik hem gemaakt zou willen hebben dat het me 488 euro zou gaan kosten dus dat het buiten de garantie zou vallen en dat het zou komen door mijn eigen schuld nu hoorde ik al van meerdere mensen die een s7 hebben precies de zelfde klachten hebben.
Wat is hier tegen te doen zodat ik toch een goed toestel heb waar ik voor betaal?
Groeten Nick Nijssen

Ik ben te vreden waneer mijn klachten op worden gelost en weer een goed toestel heb waar ik voor betaal

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nick1989