Klacht: toestel van tunis air

op 04 augustus 2016 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Op 18 mei jl. heb ik voor 2 volwassenen en 1 kind een ticket geboekt naar Ariout Nador in Marokko via Ram heen op 9 juli om 13.00 uur en terug op 30 juli 07.00 uur

Daarbij heb ik goed gekeken wie de vlucht zou uitvoeren aangezien wij allemaal weten dat het soms mis kan gaan. En ik niet de hoofdprijs ga betalen voor een ticket voor ram als k uiteindelijk ga vliegen met een andere maatschappij. Bij ons op het reserveerscherm en op de e ticket stond dan ook dat Ram De uitvoerende operator zou zijn.

helaas 1 dag voor de vlucht krijg ik een sms en email dat Tunis Air de vlucht zou uitvoeren.

Met Ram vliegen is nou eenmaal niet goedkoop want je betaald voor de service en de naam maar helaas we kregen Tunis air.. waarbij we dik 2 uur vertraging hadden op de heenweg.

auto gehuurd in Ariout moesten wij ook inlichten dat wij later zouden komen.. bij aankomst was de bagage band stuk onze koffers werden gesmeten.

Terug op 30 juli 1 dag van te voren een email en sms dat ook weer tunis air de vlucht zou uitvoeren

wij hebben niet dik €1300,00 betaald omzo afgescheept te worden

groet
saida hammout

Geld terug of een grote deel ervan

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saidahammout