Klacht: Toestel ter reparatie verstuurd kapot terug gekregen

op 15 september 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb mijn toestel nu 8 maanden tijdens het laden is het scherm opeens verkleurd. Het geluid bleef ik horen alleen werd het scherm zwart. Ik heb mijn tiestel meteen bij ridderkerk t mobile shop ingeleverd en laten opsturen ter reparatie ze hebben fotos gemaakt hoe het eruit zag alleen aan de zijkanten kleine gebruikersporen meer niet. Ik kreeg bericht dat het te maken is alleen display moet vervangen worden het viel niet onder garantie dus moest ik zelf betalen. Bedrag 115 euro, ik ben akkoord gegaan. Het gaat om een motorola z play, 1 week later krijg ik bericht dat het toestel ongerepareerd retour is gestuurd naar de shop in ridderkerk. Reden niet te reparere. Vreemd vond ik eerst wel dan niet. Ik ben mijn toestel gaan ophalen in de shop tot mijn verbazing was het hele glas kapot terwijl dit niet zo was toen we het opstuurden ter reparatir we hebben de fotos nog. De manager van de shop heeft een klacht ingediend die was het met me eens, 1 week later word ik gebeld door de shop dat ze te horen hebben gekregen dat dit al zo was toen ze het hadden ontvangen en dat ze het niet konden maken. Ik ben erg boos en wil gewoon mijn toestel in oude situatie terug ook al is het scherm zwart, nu is het glas kapot op misschien 10 plekjes grote barsten.

Mijn abonnement duurt nog 16 maanden en heb nu geen toestel, krijg geen nieuw of vervangend toestel aangeboden. Ben niet voldoende gesteund in de klacht naar de reparateur toe.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hmkyes