Klacht: toestel alleen kopen op afspraak

op 05 juli 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

mijn iPhone is na 14 maanden (opnieuw) kapot. Contact opgenomen met Apple, welke adviseerde naar de Apple store te gaan. Direct gegaan, kinderen mee. Aldaar blijkt dat ik alleen een nwe iPhone kan kopen op afspraak! Om me tegemoet te komen hoefde ik slechts 2 uur te wachten tot 1845 (met drie kleuters). Ook na uitleg dat ik echt nu een telefoon nodig heb (ik ben medisch specialist) geen enkele begrip, laat staan zoeken naar een geschikte oplossing. Het ging hier voor alle duidelijkheid niet om een reparatie maar ik wilde slecht een nwe iPhone kopen.
IK heb daar 30 minuten staan discussiëren, had al 5 iPhones kunnen kopen ;-).

klantgericht denken, dwz flexibiliteit tonen en meedenken. En bereid zijn een uitzondering te maken.
Excuses vanuit de apple store en toesturen van een nwe iPhone (uiteraard tegen betaling), zodat ik niet weer naar Amsterdam centrum hoef met 3 kids

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mgp10