Klacht: Toeslag op treinkaartje

op 15 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

We hebben via Spoordeelwinkel.nl een dag retour gekocht van Breda naar Zandvoort aan zee. Daarvoor moeten we na 9 uur reizen en de trein naar Amsterdam Centraal nemen en daar overstappen. In de trein horen we dat er een toeslag geldt voor deze trein. Aan boord van de trein kost dit € 10,00 p.p. De conductrice verteld ons dat we op de terugweg beter bij de automaat de toeslag kunnen betalen. Dan kost het € 2,40 !!! Het is al belachelijk dat wij voor € 20,00 p.p. een retourtje kopen en dat er dan nog een toeslag bij komt. Maar dat het zoveel scheelt terwijl we al in de trein zitten kan echt niet. Dit wordt vooraf nergens gemeld. Dan hadden we het zeker niet gedaan. Zo blijkt ons dagje Zandvoort toch nog duur uit te vallen.

Als we de betaalde toeslag van € 12,40 p. p. Retour krijgen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 07:55 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gert.bosma