Klacht: Toegezegde terugbetaling nooit ontvangen op mijn creditcard

op 18 februari 2018 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september de vlucht omgeboekt vanwege het overlijden van de oma van mijn vriendin. Begin oktober door Ryan air toegezegd dat de omboekingskosten retour zou krijgen, echter tot op heden niet terug ontvangen. In december dienden wij aan te tonen middels betaalbewijzen dat wij het bedrag niet hadden ontvangen. Op dit verzoek bewijstukken gestuurd van oktober en november.
Al 3x rappel gedaan en ook al een mail gestuurd naar de klachtenafdeling. Tot op heden helaas geen reactie.

Gewenste Oplossing:

259,60 retour + excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klokker79