Klacht: Toegezegde tegoedbon 30,00 euro niet toegezonden (order 4558472)

op 21 augustus 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Omdat mijn tv te laat is geleverd is mij, naast de eerder toegezegde tegoedbon van 20,00 euro, op 24 juli door uw medewerkster Kim per mail een tegoedbon van 30,00 euro toegezegd. Ik citeer”Om u hierin tegemoet te komen wil ik u nog een extra giftcard aanbieden t.w.v. € 30,00. ”

Op 25 juli heb ik gereageerd op uw mail van 24 jullie met de vraag wanneer ik de tegoedbon van 30,00 euro zou kunnen verwachten.
Op 4 augustus heb ik om een reactie gevraagd op mijn mail van 25 juli.

Op beide mails heb ik geen reactie van jullie/BCC ontvangen. Ook de tegoedbon van 30,00 euro heb ik niet ontvangen

- Ik wil de expliciet door BCC toegezegde cadeaubon van 30,00 euro ontvangen.

- Ik begrijp best dat u het geld van mijn TV binnen hebt en geen commercieel interessante toekomstige klant meer ben maar wil graag weten waarom ik nu als "gewezen" klant genegeerd wordt en u mijn mails derhalve niet beantwoord en u uw toezegging niet nakomt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 21 augustus 2017 om 14:31 geantwoord

Heeft op 27 augustus 2017 om 08:37 geantwoord

Er is dus \\\"miscommunicatie\\\" geweest bij de toezegging voor de card ( de card is immers niet toegezonden.
Er is ook \\\"miscommunicatie\\\" ontstaan bij mijn mail dd 25 juli ( de mail is immers niet beantwoord
Er is tevens \\\"miscommunicatie\\\" ontstaan bij mijn mail van 4 augustus. ( ook deze mail is niet beantwoord.

Als ik nu om de reden van dit alles vraag \\\" Ik begrijp best dat u het geld van mijn TV binnen hebt en geen commercieel interessante toekomstige klant meer ben maar wil graag weten waarom ik nu als \\\"gewezen\\\" klant genegeerd wordt en u mijn mails derhalve niet beantwoord en u uw toezegging niet nakomt.\\\"

Dan wordt ik wederom genegeerd als klant en wordt er niet op mijn vraag in gegaan.

Wederom miscommunicatie ?

Waarom beantwoord u mijn mails en vragen niet ?

Alle klachten die gemeld zijn door MBTh