Klacht: toegezegde restitutie blijkt niet te kunnen.

op 17 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wilde in Wolfheze inchecken naar Arnhem. dit lukt niet.
Op OV-kaart (niet op naam) staat geldig tot 1 oktober 2016.
Volgens conductrice is kaart niet meer geldig, doorverwezen naar servicebalie Arnhem. Uitchecken lukt wel bij NS.
Bij service balie nieuwe Ov-kaart verkregen. nr.3528 0234 44249592.
Medewerker servicebalie gaf een print van de laatste transacties van de oude kaart. Daar stond op nr DD7D08F9.
Ook bleek dat bij uitchecken 20 euro was afgeschreven omdat niet was ingecheckt! Dus ik maar weer 20 euro opgehoogd, anders kon ik niet naar huis. Ik kreeg het nummer van NS klantenservice mee om te bellen en die zouden voor restitutie van de onterecht afgeschreven 20 euro zorgen. Die gebeld, maar die konden me niet helpen omdat op de print (zie boven) niet het juiste kaartnr. stond, het moest een ander lang nr. zijn. Maar de oude pas was achter gebleven bij de service balie in Arnhem. Daar stond het juiste nr. op. Van alles geprobeerd en afgebeld om aan het nr. te komen. Niets lukte. Ook klantenservice zei dat ze niet konden bellen met de servicebalie in Arnhem. Hoe is dit allemaal mogelijk????????????

na restitutie

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 augustus 2016 om 13:28 geantwoord

Heeft op 29 augustus 2016 om 17:32 geantwoord

Kennelijk wordt iets niet begrepen, de coupon was voor het ongemak en de vele belkosten die gemaakt zijn. Fatsoensgewijze moet die 20 euro gewoon teruggestort worden. Die verkregen print met de laatste transactiegegevens en dat 'andere' nummer komt uit jullie computersysteem. Er moet toch een correlatie zijn tussen dat nummer en het kaartnummer? En 20 euro storten op de nieuwe OV kaart is toch eenvoudig genoeg. Overigens heeft het hele gebeuren zich afgespeeld in aanwezigheid van mijn vriendin die nota bene bij de NS werkt. Ze schaamt zich rot voor haar werkgever. Zelfs excuses komen niet.
Moet ik dan andere stappen overwegen om mijn vertrouwen in de NS terug te krijgen? Het is ongelooflijk.

Alle klachten die gemeld zijn door janjerfaas