Klacht: Toegezegde nieuwe cadeaucard nooit ontvangen

Wil Hagen op 07 september 2021 over Diner Cadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 augustus 2021 werd per e-mail door Diner Cadeau gemeld dat een nieuwe card binnen 7 werkdagen zou worden toegestuurd. Op 26/8 en 5/9 werd door mij bij Diner Cadeau gemeld dat de toegezegde nieuwe Card niet is ontvangen. Op beide meldingen is door Diner Cadeau niet gereageerd. De nieuwe card is nog steeds niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Alsnog toezending van toegezegde Diner Cadeaucard

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Cadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Cadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wil Hagen