Klacht: Toegezegde bestelling handdoeken.

op 03 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aanbieding handdoeken vanaf maandag waren nog niet in de winkel.
Ik ben wel 4X in de winkel geweest en bleek dat de handdoeken pas dinsdagavond in de winkel komt.
De medewerker zei mij maandag “u kan bij de balie de handdoeken bestellen;,
Dat heb ik gedaan dus ik woensdag gebeld niks binnen gekomen .
De balie medewerkster zei als er een bestelling is geven wij dit door aan het hoofdkantoor en als ze de handdoeken binnen kreeg zou zij me bellen. ik zei je kan ze toch gewoon uit de winkel halen nee zo werkt dat niet. S,middags weer gebeld en weer gebeld maar ik heb nog steeds geen handdoeken die ik zo graag had willen hebben en nu heb ik niks ook geen een telefoontje van de winkel. Ik ben erg teleur gesteld in de service van Albert Heijn en vraag mij af hoe ze dit gaan oplossen, ik wacht uw snelle reactie af.
Met vriendelijke groeten
Mevr,A werkhoven
Email : theoans@hotmail.com

Gewenste Oplossing:

Als u de reeds door u toegezegde en reeds bestelde handdoeken geleverd heb
Zou ik zeer te vreden zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna Sophia marga