Klacht: Toegang tot online leermiddelen

op 19 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mijn zoon kan niet bij zijn online leermiddelen, omdat alle leermiddelen op mijn dochter’s account zijn gezet. Direct telefonisch contact opgenomen (6 sept), wel eerst 1 uur in de wacht. Mij werd toen verzekerd dat voor beide de online middelen direct opnieuw bijnse uitgever aangevraagd zouden worden. Ik was er snel bij zijn de dame van digital ops. Na een week nog niets. Op 13 sept weer gebeld en het euvel zou voor het weekend opgelost zijn, er zit inmiddels een projectteam op aangezien ik niet de enige ben.

Afgelopen maandag nog niets, weer telefonisch contact gezocht. Er was iets misgegaan met een test om de koppelingen tussen 2 leerlingen automatisch op te lossen. Er wordt nu handmatig ontkoppeld. Er kon mij niet verteld worden wanneer ik aan de beurt ben. Dit zou bij de school liggen. De route die de ontkoppeling heeft kon Mariette mij niet vertellen. Toen brak mijn klomp en heb gevraagd om sirect leidinggevende van digital ops. Eerst was de naam niet belend van de manager, bij doorvragen kreeg ik deze (mevr. I. van Bruggen). Een telefoonnummer of direct email adres is wr ook niet van deze dame. Ten laatste werd me aangeboden om door de manager dezelfde dag nog terug gebeld te worden. Mariette moest ik wel zelf mijn nummer geven, anders was het telefonisch contact verbroken. Nu einde dag dinsdag nog niet gebeld.

Ik wil een simpel antwoord op mijn vraag: wanneer kan ik de online leermiddelen voor beide kinderen tegemoet zien? En is er in de tussentijd een andere oplossing mogelijk? Mijn kinderen hebben de middelen nodig om te leren.

En als bedrijf vraag ik me af waarom klanten niet geinformeerd worden.

Als de online leermiddelen uiterlijk 21 september voor beide kinderen in magister klaar staan.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 26 september 2017 om 08:38 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Eijkelenburg,

Wij vinden het vervelend dat het niet goed is gegaan met het bestellen en daarom het digitale lesmateriaal niet te gebruiken is.

Inmiddels hebben wij een nieuwe bestelling geplaatst op het account van Berend (CH2770). Wanneer dit geactiveerd is kunnen Berend en Feline weer gebruik maken van hun eigen lesmateriaal.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Heeft op 27 september 2017 om 13:48 geantwoord

Er is nog niets geactiveerd of digitaal geleverd. Wel heb ik vandaag het volgende per post mogen ontvangen:

Engels stepping Stones oefenboeken heb ik 2 keer geleverd gekregen! Nectar, Feniks en Nieuw Nederlands oefenboeken, deze hadden we al.

Wanneer wordt een en ander nu is opgelost (digitaal). Ik wil graag door de verantwoordelijke Irene van Bruggen gebeld worden hierover, dit zou ook al op 13 september zijn gedaan. Ook niet gebeurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Csillave