Klacht: Toegang geweigerd G-dragon concert ziggo domet

op 02 november 2017 over Ticketmaster in de categorie Internetshops - Kaarten- en ticketverkoop

Goedenavond, Er zijn al meerdere mails gestuurd, op de dag zelf (ticketmaster), en een week erna naar mojo(de organisatie). Beiden zijn niet zo fatsoenlijk geweest om te reageren dus heb ik begin vorige week weer een mail gestuurd naar ticketmaster, toen kreeg ik vrijdag een mail terug dat mijn klacht doorgestuurd werd naar de organisatie. Nu heb ik nogsteeds geen reactie en word er een beetje simpel van. Aangezien het concert 26 september was.

Nadat ik maanden naar het concert had uitgekeken (jaren gewacht op het moment dat een van mn favoriete artiesten naar nederland zou komen) werd dat compleet geruineerd. Zogenaamd was mijn rugzak te groot waar mijn laptop in zat en schoolboeken. Ik kwam recht uit school (groningen) en wou mijn tas in een kluis op het station bijlmer arena laten. Maar tot mijn verbazing waren die er niet. Tijd om naar een ander station te gaan was er ook niet. Toen werd ik afgewezen bij de deur. Vriendin was al naar binnen. Ik heb vervolgens mijn tas bij wildvreemden in de auto mogen leggen maar hield mijn kleine handtas bij waar ik mijn duurste spullen in had (aka mobiel, laders, portemonnee, makeup). Vervolgens werd mij de toegang WEER geweigerd terwijl deze tas niet te groot was (mijn vriendin die al binnen was had precies dezelfde). Toen was het klaar. Uiteraard Wil ik mijn geld terug, overigens vond ik dat de persoon die me de toegang weigerde mij ook erg onbeschoft wegstuurde. Mijn oma is overleden 2 dagen ervoor dus dit was ook nog eens een beetje afleiding geweest. Het gaat hier om een kaartje van bijna 150€ en als student vind ik dat belachelijk veel geld om te missen, voor een concert waar ik niet eens bij mocht zijn. Overigens heb ik ook een annuleringsverzekering erbij aangeschaft.

Wanneer ik mijn geld terug heb. Ik heb het concertkaartje uiteraard nog en zo ook de annuleringsverzekering.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticketmaster

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketmaster nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miharu1992