Klacht: Toch opgelicht met deze veilige betaal methode!? geen probleem, ze wimpelen je gewoon af.

op 31 maart 2020 over Online Betaalplatform in de categorie Betalingsdiensten

Vorige week opgelicht via marktplaats door een persoon genaamd Jorik,
na meerdere keren mailen werd er eindelijk gereageerd.
Ik moet aangifte doen, anders kan Online Betaalplatform mij niet terug betalen is wat T’Yana zei via het aangemaakt ticket.
Eenmaal aangifte gedaan te hebben heb ik het document van afschriften naar T’Yana doorgestuurd.
Na 3 dagen nog geen reactie gehad te hebben ben ik maar eens gaan bellen met Online Betaalplatform.

het volgende werd mij verteld:

Zolang de betaling geen gelijk oversteken service is geweest kunnen wij de betaling niet terug halen. Ook kunnen wij u geen gegevens geven van de wederpartij (ondanks dat ik die aantoonbaar nodig heb voor mijn aangifte) geven en zult u dit verder met de politie moeten oplossen.

Na research gedaan te hebben en eigen ervaring kwam ik op de volgende, Online Betaalplatform is:
– Op geen ene wijze betrouwbaarderveiliger dan andere betaalverzoekjes of overschrijvingen.
– Het Online betaalplatform gaat te werk onder valsemisleidende voorwaarden (gezien zij de zekerheid geven van je product).
– Het Online betaalplatform is niet klantgericht (tenzij afwimpelen onder service valt). Voor 48 uur zouden zij reageren op een ticket of reactie, dat is echt ook niet het geval.
– Met gelijk oversteken service kun je gewoon een lege doos binnenkrijgen. Als de verkoper een track en trace heeft, heeft hij of zij (volgens online betaalplatform) voldaan aan hun plicht en is de verkoop afgerond. Online betaalplatform betaald gewoon uit.

Zouden wij überhaupt nog gebruik willen maken van deze service terwijl deze net zo misleidend is als andere betaalmogelijkheden?
Als ik die Jorik rechtstreeks geld had gestort scheelde het me wel SERVICE KOSTEN en was ik nu minder geld kwijt geweest!!

Wanneer ik het bedrag van transactie tra52835865681c met een bedrag van 50 euro en 40 cent teruggestort krijg op rekening nummer NL17 ABNA 0547 6651 64

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Betaalplatform

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Betaalplatform nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door waylong