Klacht: TL 5 badkamer armatuur eerder defect als de tl zelf

op 02 januari 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb anderhalf tot twee jaar geleden een mooie TL5 badkamer armatuur gekocht bij de praxis van het merk philips, een kostbare maar ik dacht een duurzame aankoop.
Tot hij het niet meer deed, toen heb ik via een andere winkel omdat de praxis ze niet verkoopt voor 35 euro een nieuwe tl5 lamp besteld, tot twee maal toe een nieuwe lamp erin gedaan zonder resultaat.
Nu blijkt dat het voorschakelapparaat doorgebrand is, apart detail is dat dit voorschakelapparaat niet van het merk philips is, maar dat er alleen een sticker van philips overheen geplakt is; iets wat ik niet begrijp als je zulke dure armaturen verkoopt dat je er dan niet je eigen kwaliteit onderdelen in stopt.
Nu zit ik dus met een armatuur dat wel hele dure branduren heeft gehad en een nieuwe tl waar ik dus niks mee kan.

Ik ben tevreden als philips mij een nieuw armatuur aanbied, of een nieuw voorschakelapparaat, dan monteer ik die zelf wel in het bestaande armatuur

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht paulalexander

1 jaar geleden - Philips doet hier niets aan. Vroeger was de slogan: "let's make things better", nu niet meer

Reactie van de melder van de klacht paulalexander

1 jaar geleden - Philips heeft veel tijd nodig om haar klachten op te lossen, ondertussen is elk nieuw apparaat of lamp in ons huishouden geen Philips meer, het vertrouwen is weg.

Reactie van de melder van de klacht paulalexander

2 maanden geleden - Ik ben benieuwd of het Philips gaat lukken deze klacht binnen 2 jaar op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door paulalexander