Klacht: Slaapgebrek door lawaaioverlast Tivoli/Vredenburg

Tideke op 07 juli 2014 over Tivoli/Vredenburg in de categorie Concerthallen

Tivoli/ Vredenburg is zo trots op zijn gebouw. Er kunnen 5360 bezoekers in in verschillende zalen en die hebben allemaal geen last van elkaar, zo goed is dat gebouw binnen geïsoleerd. Vol trots wordt de koning door de elite ontvangen waaronder de burgemeester in vol ornaat. Dit alles in schrille tegenstelling tot hoe ze hun buren behandelen. Niks geen geluidswerende maartregelen. Om rond 11.00 of erger van 4 uur ‘s morgens tot iets van 5 uur loopt het gebouw leeg en roepende, lachende en gillende jongeren mogen dan naar huis om lekker te gaan slapen. Dit kunnen de buren van Tivoli/Vredenburg niet. Er zijn mensen die moeten werken ’s morgens en anders word je wel door Corio/Bam/Prorail om 6.30 of 7.00 je bed uit gejaagd.
Ook de rookpauzes buiten geven geluidsoverlast.
Misschien niet de meest sympathieke manier om aandacht te vragen voor mijn ellende, maar op mijn mails wordt niet gereageerd.

Dat moet een gebouw met zo veel verstand van geluid toch zelf wel snel kunnen verhelpen

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tivoli/Vredenburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tideke