Klacht: Ticket 2maal ontvangen, verschillende codes

op 18 maart 2020 over Tivoli/Vredenburg in de categorie Concerthallen

Op 1 november jl. heb ik via de Tivoli-website een ticket gekocht voor het optreden van One Republic. Naar mijn idee duurde het ticketproces erg lang en voordat er een ticket per mail aan mij toegestuurd was en heb ik Tivoli een mail gestuurd waarin ik mijn zorgen uitte over de aanschaf van het ticket. Na het versturen van deze e-mail aan heb ik een mail ontvangen met mijn ticket, welke ik aannam als reactie op mijn mail. Vervolgens heb ik het ticket op Ticketswap te koop aangeboden (welke mevr. Wijnhoven heeft aangeschaft binnen een paar seconden na uploaden). Hierna heb ik nog een mail ontvangen van Lena van Tivoli met het volgende bericht: “Bedankt voor je mail, ik heb het ticket zojuist opnieuw verzonden!”. Naar verwachting heb ik inderdaad opnieuw een mail ontvangen met het ticket, zoals Lena aangaf. Voor de duidelijkheid: in die tijd had ik het eerste ticket al ontvangen en op Ticketswap geplaatst. Vanwege het feit dat jullie in de mail schreven het ticket opnieuw te hebben verzonden, ging ik ervanuit dat dit hetzelfde ticket zou zijn. Niets duidt erop dat deze aanname niet juist zou zijn. Bij het toesturen van het tweede ticket is nooit benadrukt dat het een ander ticket betreft (met en andere barcode).

Ik heb reeds Ticketswap de gemaakte kosten door mevr. Wijnhoven overgemaakt zodat zij geen extra kosten heeft gemaakt. Ik ben tevreden wanneer Tivoli deze kosten aan mij overmaakt. Het is namelijk zo dat noch mevr. van Wijnhoven noch ik gebruik heeft gemaakt van het ticket.Ik ben als fanatiek Tivoli-ganger zeer teleurgesteld in de manier waarop Tivoli dit nalaat op te willen lossen. Er wordt niet erkend dat de communicatie in deze situatie uiterst onduidelijk geweest (opnieuw betekent opnieuw, er is nergens benadrukt dat het gaat om een herprint met een andere barcode), noch wordt toegelicht waardoor deze situatie zich voor heeft kunnen doen. In plaats van verantwoordelijkheid te nemen wordt er gewezen naar mevr. Wijnhoven en ondergetekende met het argument dat wij de barcodes beter hadden moeten lezen en vergelijken.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tivoli/Vredenburg over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door dalola