Klacht: QR scanner werkte 27 december 2014 niet waardoor we door een kassamedewerkster en een mannelijke scanner de toegang geweigerd werden

jeannyh op 28 december 2014 over Tivoli/Vredenburg in de categorie Concerthallen

Gisteravond 27 december 2014 hadden mijn vriendin en ik de eerder gekochte kaarten voor amsterdamse klezmerband bij ons. Onderaan de trappen stonden 2 vrouwen en een mannelijke medewerker met een QR scanner. Deze scanner werkte niet bij alle 3 scanners. Door de mannelijke medewerker werden we teruggestuurd naar de kassa waar 3 vrouwen achter de kassa zaten die geen enkele mogelijkheid hadden om onze kaarten te scannen. Een van de kassamedewerksters is hierna weer meegelopen naar de toegang onderaan de trap om te kijken wat er aan de hand was. Van haar mochten we niet naar het concert naar de amsterdamse klezmerband tenzij wij onze kaarten afgaven. Dit wilden we niet.aangezien we van de kassamedewerkster de toegang ontzegd werd zat er niets anders op dan onze kaarten af te geven. De 2 kaarten zouden na afloop van het concert op te halen zijn bij de kassa. Dit bleek na afloop dus totaal niet waar te zijn. Een schande hoe de mannelijke jonge man en de kassamedewerkster ons te woord heeft gestaan. Waarschijnlijk zijn onze kaarten weer doorgegeven. Belachelijk dit.

Toevallig had ik deze kaarten gefotograveerd en alsnog bewijs ervan

als ik kaarten in de voorverkoop koop dat ik op vertoon van deze kaarten naar binnen mag en ik niets te maken heb met de logistieke afdeling van vredenburg.

Als medewerkers van tivoli beloftes foen en ze ook nakomen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tivoli/Vredenburg

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tivoli/Vredenburg over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tivoli/Vredenburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door