Klacht: Ze hebben de diensten niet geleverd en negeren de klachten.

Tetiana1953 op 23 april 2025 over Tiqets in de categorie Ticketbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via het platform Tiqets (app en website: https://www.tiqets.com/nl/) hebben wij tickets gekocht voor twee personen voor een bezoek aan het Keukenhof-park, inclusief retourvervoer per bus. Op 14 april 2025 arriveerden wij 45 minuten voor vertrek op het in de tickets vermelde adres van de bushalte. We hebben op de locatie nogmaals bevestigd dat dit de juiste opstapplaats was.

Op deze locatie vertrokken veel toeristenbussen, maar gedurende anderhalf uur verscheen onze Keukenhof-bus niet. We beschikken over de tickets, evenals foto’s met datum en tijd vanaf de opstapplaats, maar het platform negeert onze verzoeken om hulp.

We hebben meerdere keren contact opgenomen met Tiqets via e-mail ([email protected]), maar we worden genegeerd of er wordt beweerd dat wij op de verkeerde locatie hebben gewacht.

Gewenste Oplossing:

Wij vinden het dan ook redelijk dat het volledige bedrag aan ons wordt terugbetaald.

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tiqets

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tiqets nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Tetiana1953

2 weken geleden - Heel erg bedankt aan de service Tiqets voor het reageren op mijn klacht en het terugbetalen van het geld voor de niet-doorgegane reis!

Alle klachten die gemeld zijn door Tetiana1953