Klacht: Tijdig opzegging niet gehonoreerd

op 20 juni 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

In februari 2017 heb ik een inschrijving gedaan bij de LOI voor een thuisopleiding met startdatum 20 april 2017. Op 8 april 2017 ontving ik het eerste lespakket van de opleiding. Helaas heb ik door tegenslag en persoonlijke omstandigheden op dit moment niet meer de financiele middelen om de opleiding te kunnen bekostigen. Daarom heb ik op 20 april 2017 ondubbelzinnig en binnen 14 dagen na ontvagst van het eerste lespakket gebruik gemaakt van het herroepingsrecht. Helaas is LOI ondanks meerdere mails niet bereid gebleken de opzegging door te voeren.

Als de opleiding kosteloos wordt gestopt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 22 juni 2017 om 11:16 geantwoord

Heeft op 12 oktober 2017 om 19:37 geantwoord

LOI geeft aan dat het is opgelost, maar dit is zeer zeker niet het geval. Jammer LOI, gemiste kans, in de toekomst zullen jullie mij niet meer tegenkomen als student.

Bericht van LOI

1 maand geleden - Goedemiddag Tim, Ik begrijp het goed dat dit geen wenselijke oplossing is geweest voor je, maar op het moment dat jij inschreef voor de opleiding ben je akkoord gegaan met de Algemene Voorwaarden van de LOI. In deze voorwaarden zijn de reglementen voor het annuleren van een opleiding terug te lezen. Ondanks het feit dat je niet met de opleiding verder wil, ben je op dit moment hier nog steeds betalingsplichtig voor. Inmiddels ligt jouw dossier niet meer bij de LOI, waar wij op 23 september een brief over hebben gestuurd. Deze is verzonden naar het postadres dat bij ons bekend is. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je uiteraard contact opnemen met onze Klantenservice op telefoonnummer 071-5451234. Met vriendelijke groet, Lianne LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tim545