Klacht: Tijdgebrek?

op 26 juni 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren 25-6-2014 zou mijn pakket bezorgd worden maar deze is niet aangekomen, reden volgens de trackingsite was: 32 – Tijdgebrek (ZM). Dan mag de klant naar mijn weten verwachten dat het pakketje de volgende dag als eerst word geleverd om nogmaals een 32 – Tijdgebrek (ZM) melding tegen te gaan? Maar nee, de volgende dag 26-6-2014 zie ik weer dezelfde melding verschijnen op de tracking site. Ik heb nu dus voor niks 2 dagen vrij genomen om mijn pakketje in ontvangst te nemen. Hartelijk bedankt hiervoor! Nu maar hopen dat op dag 3 iemand op de route word gezet die een beetje zijn werk kan doen.

05137005667685

Als mijn pakketje op 27-6-2014 tussen 16:30 en 18:00 bezorgd word.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Allereerst excuses voor de overlast. Ik heb uw klacht doorgezet naar onze Customer Service en hoop dat u inderdaad vandaag uw pakketje ontvangt.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 13:07 geantwoord

Beste Victor,

Zoals mijn collega destijds aan heeft gegeven heeft ze de informatie doorgezet naar onze Customer Service. Ik heb niets meer van je vernomen en ga dan nu ook de melding sluiten.
Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door VPMercedes