Klacht: Tijden vertrek bussen alphen station

op 17 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bussen doe vanaf station alphen aan den Rijn vertrekken, vertrekken letterlijk nooit op de aangegeven tijd. Chauffeurs komen standaard te laat naar de bussen toe. Stads bus 1 zou om 13.45 vertrekken en om 13.48 komt de chauffeur er pas aan en de bus vertrok pas om 13.51. Dus is natuurlijk niet lang maar dit gebeurd elke dag met verschillende buslijnen.

Ik zou graag zien dat de bussen op de aangeven tijd vertrekken en dus ook de chauffeurs optijd bij de bussen zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 mei 2016 om 13:02 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Je klacht is me duidelijk. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat bussen op de aangegeven tijd vertrekken en niet te laat.

Dat er incidenteel een bus te laat vertrekt, dat kan. Denk bijvoorbeeld aan een verlate pauze die wel gewoon gehouden moet worden. Omdat jij echter aangeeft dat dit zeer regelmatig voorkomt, stuur ik je klacht door naar de teammanager in de regio zodat dit probleem nader onderzocht kan worden. Hopelijk merk je snel verbetering.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door S.Haitsma