Klacht: Tijden na 18.00 uur

op 27 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond

Ik heb een klacht of in ieder geval een vraag over de mogelijkheden van lijn 23 van Doetinchem naar borculo. Ik loop er al jaren tegen aan dat in de vakanties de bussen om het uur gaan en dat ik maar ook andere mensen hierdoor een uur moeten wachten tot de bus komt, dit heeft er met name mee te maken dat de bus om 18.03/19.03/20.03 gaat etc, echter als je in een winkel werkt en je bent 6 uur klaar ben je nooit 6 uur de deur uit en word het 10 over 6.. daarom een vraag of hier niet eens mee gedaan kan worden. Dat de bussen om 3 over half kunnen komen (alle winkels sluiten om 6 uur) of een extra (klein)busje om 18.33…

Vriendelijke groet
Daniella chirco

Gewenste Oplossing:

Als de vakantie diensten omgezet kunnen worden qua tijd naar 18.33 gaat dus om de dienst na 6 uur omdat dan de winkels sluiten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 december 2017 om 18:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Daniella08041994,

In de schoolvakanties neemt het aanbod van reizigers behoorlijk af. Het aantal ritten dat wij aanbieden neemt daarom ook af. Onze opdrachtgever bepaalt uiteindelijk de frequentie en het aantal te rijden ritten voor elke vakantieperiode. Voor reizigers zonder of met een beperkte vakantie in deze periodes betekent dit dat zij hun reisschema mogelijk moeten aanpassen en minder of langere reismogelijkheden krijgen. Het is helaas niet mogelijk om een (vakantie)dienstregeling gemakkelijk even aan te passen. Het maken van een dienstregeling is een complex proces waarbij rekening moet worden gehouden met verschillende factoren. Zo wordt er gekeken naar verschillende aansluitingen, ook onderweg. Daarbij is het niet altijd mogelijk om aan ieders wensen te voldoen. Excuses!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Heeft op 27 december 2017 om 19:09 geantwoord

Oke enigzins snap ik dit dat het niet op de 1 of andere dag verholpen kan worden maar er zitten altijd ca 10 mensen in de bus van 18.33 dus er zal zeker niet onnodig gereden worden, het zou erg fijn zijn als er rekening word gehouden met de werkende winkelieren in de binnenstad. Of een extra bus inzetten om 18.33. Groetjes

Alle klachten die gemeld zijn door Daniella08041994