Klacht: Tijden

op 21 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wat mij zeer stoort is dat op mijn traject maar 1 keer per uur een bus gaat. En in de weekenden is dit helemaal rampzalig want dan gaat deze ook nog pas vanaf 8:00uur en op zondag zelfs pas vanaf 09:00uur!

Er zijn mensen die afhankelijk zijn van het ov. Ik werk ook in de weekenden en ’s avonds dus is dit zeer vervelend!

Het betreft lijn 61 vanuit Montfort naar Roermond en andersom

er hier iets aan gedaan wordt

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 juli 2017 om 18:38 geantwoord

Beste Sarina van den Ancker,

Jammer om te lezen dat de dienstregeling voor jou niet goed uitkomt.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Bij het maken van de dienstregeling wordt er gekeken naar reizigersaantallen. Voor 8 uur op zaterdag en voor 9 uur op zondag wordt er te weinig gebruik gemaakt van het OV op dit traject.

Uiteraard zal de dienstregeling geëvalueerd worden, waarbij aanpassingen in de toekomt mogelijk blijven als de veranderende vervoersvraag daartoe aanleiding geeft. Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. In december komt er een nieuwe dienstregeling. Hopelijk wordt het voor jou dan beter.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt door deze dienstregeling. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

^LH
Arriva Webcareteam