Klacht: Tijdelijk opgegeven adres werd defintie3f adres en nu extra hoge schuld

op 14 juni 2017 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik ben al jarenlang vaste klant bij conrad en een netjes betalende ook. Nu is er in wijchen groot onderhoud begonnen wat extreem veel impact heeft op iedereen er lopen 12 mensen de hele dag (maandenlang in en uit je huis. Ik had ivm mijn ziekte een tijdelijke andere woning gekregen en gaf deze op als bezorgadres op DAT moment. Dan gaat alles mis, 1 m,n email account gehack 2 de drukte stress en de hele berg ellende de afgelopen periode nog niet genoeg is en ik dus vh eerst in al die jaren mijn bestelling van toen 1 keer kompleet vergeten was en ik dus schijnbaar aanmaningen per mail kreeg maar ik die hele tijd niet in mijn postvak kon en ik dus ook geen schriftelijke post kreeg omdat nog steeds het adres vd wisselwoning erin stond ligt het dus nu ineens (voor mij plotseling omdat ik niks had gekregen de hele tijd) bij intrum justitia ik vind dit erg vervelend en niet eerlijk want ja je draagt zelf je verantwoording voor je rekeningen maar als je al jaren vaste klant bent en je de hele tijd maar niks hoort van mensen (zelfs niet na aanmaningen ) het adres van tijdelijk naar defintief gaat wat niet zo ingegeven was dan kun je toch als je een keer eens iets vergeten bent door extreme omstandigheden het ook niet zien als je je post niet krijgt. Dan bel je en krijg je geen kans je verhaal te doen omdat die persoon je steeds bij elke 2e zin in de rede valt. ik ben dit niet gewend van conrad en vind dit dus echt heel erg na al die jaren dat er zo met je omgegaan word. Vooral je kunt eindelijk weer in je postvak en je ziet et en je reageert gelijk om je verhaal uit te leggen en er word zo gereageerd vind ik dat niet persoonlijk nogal klant-onvriendelijk.. Ik was jarenlang een goede klant maar weet niet of ik dit nog ga blijven na deze actie.

Als de incassokosten eraf gehaald worden en e mij de kans geven opnieuw om het bedrag te betalen en mij dit in de toekomst geen problemen bezorgt met bestellen. Overmacht noemt men dit en dit kan iedereen onder zulke omstandigheden een keer gebeuren en dan zijn we altijd nog mens.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Conrad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Conrad

Heeft op 19 juni 2017 om 11:39 geantwoord

Heeft op 19 juni 2017 om 12:01 geantwoord

simpel waarom niet.... omdat facturen steeds nh andere adres zijn gegaan kun je er niet op reageren he. En na zolang trouwe klant te zijn GEWEEST wil ik van conrad niks meer weten. Vind dat ze te weinig moeite voor trouwe langjarige klanten doen.. en geen enkele vorm van begrip kennen .... geeft niks ik zet mijn verhaal op social media en alternate is een prima alternatief. klantvriendelijk meelevend snel em aardig !!

Bericht van Conrad

4 maanden geleden - U heeft deze bestelling reeds geplaatst in Februari en in ontvangst gnomen. Uw eerste contact met ons hierover is pas geweest op 1 juni. Indien u tijdelijk op een ander adres gaat wonen en dit aan ons doorgegeven wordt als een adreswijziging, kunnen wij niet controleren wanneer u wederom op uw oude adres woont. U kunt zelf deze informatie up to date houden wanneer u inlogt op www.conrad.nl. Hier vindt u tevens een overzicht van uw facturen, waarbij wordt aangegeven of deze voldaan zijn of niet. De herinneringen en aanmaningen zijn door ons meerdere malen verzonden,zowel per post als email , om u in de gelegenheid te stellen deze tijdig te betalen. Wij begrijpen dat u het vervelend vind dat deze kosten er nu bij zijn gekomen, echter de factuur is reeds overgedragen aan het incassobureau. Zij handelen het dossier nu af.

Reactie van de melder van de klacht Jolanda43

4 maanden geleden - ja precies dat zeg ik dus omdat ik toen pas m.n 1e mail kreeg !!! zoals gezegd ik blijf bij mijn mening als jullie bij je standpunt. als iemand nieuw is snap ik dat maar niet bij een trouwe vaste klant... ALTERNATE EN GEEN CONRAD MEER DIT KOMT OP TWITTER FB ENZ ENZ MEDIA IS GROOT BEN KLAAR MET JULLIE MVG MVB

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda43