Klacht: Tickets we paid for…. were invalid (Customer Service doesn’t respond)

op 12 oktober 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

First time we buy tickets on Viagogo (for a football game)
Website, tickets, payment: everything looked fine.

As soon as we got the tickets to print, wrong names on the tickets. The website explains that this can happen, OK. As the order number also didn’t match (basically, nothing matched on the tickets), we contacted the Customer Service to get a confirmation that everything was OK. Within 30 minutes, Customer Service replied that the tickets were perfectly fine.

Result: We were rejected at the gate of the stadium (“These tickets are already used”) and now no answer from Viagogo when we ask for a reimbursement.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RSNDL