Klacht: Tickets ontvangen terwijl niet besteld

op 12 februari 2018 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb tijdens het online afrekenen van de concert tickets van justin timberlake, bij de laatste stap op ‘nee’ geklikt toen ik de vraag kreeg ‘bent u zeker van uw aankoop’. Dit omdat de aankoop veel te duur was. Ik krijg enkele uren later een mail dat mijn bestelling bevestigd is en dat ik mijn tickets aangekocht heb. Ik vind dit NIET OK! Ik ben heel in paniek nu aangezien ik de tickets niet wou. Ik probeer hun te contacteren maar ik krijg geen reactie. Ik heb mijn tickets direct proberen door te verkopen op hun site. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik vind het niet professioneel!

Ik wil mijn geld terug van de aankoop! Aangezien ik de tickets NIET wou bestellen en op ‘nee’ heb geklikt! Of als ze worden gekocht door een ander persoon ben ik ook tevreden. Als ik mijn geld maar terug heb!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brendissima