Klacht: Tickets nog steeds niet binnen

op 11 mei 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10 maart heb ik 2 kaartjes gekocht voor de wedstrijd van aanstaande zaterdag (30april): Borussia Dortmund – Wolfsburg. Echter heb ik de kaartjes nog steed niet binnen en op mailtjes wordt niet geantwoord. Wat moet ik nu doen? Het heeft aardig wat geld gekost voor één wedstrijd..

Gewenste Oplossing:

Als de kaartjes op tijd geleverd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 16 mei 2016 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Steffie,

We zijn blij om te horen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost.

Uw bestelling is gegarandeerd! Als koper bent u gegarandeerd geldige tickets op tijd voor het evenement te ontvangen. Als zich een probleem voordoet, zullen we meteen ingrijpen om vergelijkbare vervangende tickets voor u aan te schaffen of een terugbetaling in de zeldzame gevallen waarin dit niet mogelijk is te voorzien.

Met vriendelijke groet,
viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door Lesage12