Klacht: Tickets niet op tijd geleverd

op 15 april 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Kaarten gekocht via Viagogo voor Dortmund tegen Werder Bremen op zaterdag 2 April. Viagogo belooft via haar website dat de tickets 3 dagen voor het evenement worden bezorgd.

Tickets werden echter pas op het allerlaatste moment verzonden (31 maar om 23:00 uur) en zouden 1 april aankomen. Omdat ik die dag niet thuis was, heb ik via de website van UPS de bestemming aangepast, zodat ik de tickets kon ophalen bij een UPS ophaalpunt. Toen ik bij het ophaalpunt van UPS kwam waren de tickets er niet en werd aangegeven dat de tickets er pas maandag zouden zijn (zij bezorgen niet in het weekend). Nu kan ik niet naar de wedstrijd. Ik ben hier echt

Volledige terugbetaling van het door mij betaalde bedrag, inclusief verzendkosten.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 20 mei 2016 om 11:04 geantwoord

Beste Erik,

viagogo is een marktplaats waar individuele verkopers tickets aanbieden. Om deze reden kunnen wij een verzending niet bespoedigen en verstuurd je verkoper de tickets zodra ze ontvangen zijn van de event organisatie. In jouw geval kunnen we zien dat de verkoper de tickets op 31-3-16 heeft verzonden; 3 dagen voorafgaand aan het evenement met UPS Express. Op dit moment hebben we je ook direct per email geïnformeerd met het onderwerp “Jouw viagogo-kaartjes voor Borussia Dortmund - Werder Bremen zijn verzonden! Verwachte levering op uiterlijk 1 April 2016”.

Op de webiste geven we duidelijk aan dat er iemand aanwezig moet zijn om te tekenen voor de tickets; wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor de gevolgen als de koper zelf contact opneemt met UPS om de levering last minute te wijzigen. In dit geval kunnen we om deze reden helaas geen vergoeding bieden.

viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door e_slangen