Klacht: Tickets niet ontvangen

op 05 mei 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Op 25-02-2016 heb ik 8 kaartjes gekocht voor de voetbalwedstrijd Schalke 04 – Bayer Leverkussen van zaterdag 23-04-2016.
Op de site wordt aangegeven dat de kaartjes uiterlijk 3 dagen voor aanvang worden bezorgd.
Tot op heden heb ik nog niks ontvangen en op UPS wordt alleen vermeld dat de zending aangemeld is, maar nog niet afgegeven is..
Ik probeer al sinds maandag contact te krijgen met Viagogo, maar ondanks dat er gezegd wordt dat binnen 12 uur (bij aanvang van event binnen 3 dagen) en anders binnen 48 uur zij een reactie geven heb ik nog niks vernomen! Naast het versturen van emailberichten (via formulier op de site), meldingen via twitter en facebook blijft elke reactie uit!

Kaartjes tijdig ontvangt en viagogo contact opneemt!!

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 16 mei 2016 om 09:34 geantwoord

Beste Peter,

We zijn blij om te horen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost.

Uw bestelling is gegarandeerd! Als koper bent u gegarandeerd geldige tickets op tijd voor het evenement te ontvangen. Als zich een probleem voordoet, zullen we meteen ingrijpen om vergelijkbare vervangende tickets voor u aan te schaffen of een terugbetaling in de zeldzame gevallen waarin dit niet mogelijk is te voorzien.

viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door tanghep