Klacht: Tickets niet geldig

op 02 juni 2021 over Efteling in de categorie Attractiepark

Beste,

Afgelopen jaar tickets gekocht.
Helaas door de Corona is onze dagje gepland niet mogelijk. Nieuwe datum ingevuld.
29-01-21 mail ontvangen (niet gezien) – pas nu 1-6 aangezien ik Efteling wilde inplannen. Nu blijkt het dat ik een week tijd had om te reageren in januari – en anders pech.
Efteling gebeld, na 43 min in de wacht medewerker aan de lijn, pech mevrouw. Ik had mijn mailbox in de gaten moeten houden, aangegeven dat ik geen bewust hiervan was, ik heb ook geen herinnering mail ontvangen van Efteling.
Efteling was immers gesloten, en ik werkte me kapot op een Corona afdeling. En nu krijg ik deze antwoord, helaas mevrouw. Medewerker heeft opgehangen aangezien ze geen reden vond om verder te praten.

Dat ik met mijn gezin naar de Efteling kan gaan, met de tickets ik voor heb betaald. Vind het niet erg om een kleine bedrag te betalen om te betalen, maar vind dit wel erg jammer.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Birgittevh