Klacht: tickets komen maar niet

op 06 mei 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Op 14 okt 2016 bestelde ik tickets voor concert dat nu op 9 mei zou doorgaan. ( depeche mode antwerp). Om te beginnen betaalde ik al een woekerprijs van 271,68 euro.
Tot op vandaag heb ik nog steeds geen ticket ontvangen. ( betalingsbewijs en bestelnummer heb ik wel)

Vandaag tracht ik in te loggen op viagogo om te kijken waar het probleem zit. Mijn wachtwoord vergeten? geen idee , blijkt niet te kloppen. Dus ik vraag een nieuw WW aan. De site zegt steeds dat ik een mail zal ontvangen met link om mijn ww te veranderen. Echter gebeurd dit niet. Nee ook niet in mijn spambox. Het mailadres klopt aangezien ik al een mail op dat adres kreeg ivm bevestiging van mijn bestelling in oktober.
conclusie: geen ticket, geld kwijt, en aangezien ik niet kan inloggen kan ik mijn acount en tickets zelfs niet dowloaden ( voor het geval ze daar toch bechikbaar waren geweest), en niemand contacteren want dat lukt enkel als je ingelogd bent.

geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nancy G