Klacht: tickets gekocht en ik kan deze niet annuleren

op 25 september 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Beste, ik heb 2 tickets gekocht in eind juni voor het evenement Thunderdome in Utrecht op 28/10/2017, voor een prijs van 408,81 euro. ik had dit gedaan via mijn gsm, ik dacht dat dit vip tickets gingen zijn, maar ik kan die tickets niet zien… dus geen idee wat soort tickets dit zijn. blijkt nu dat ik door omstandigheden het evenement niet kan bijwonen, enige optie is verkopen, ik doe dit via hen (mits een kost) maar nu merk ik dat dit niet op een advertentie staat op hun site, omdat de tickets moeten mee doorgestuurd worden en zo zichtbaar zijn, maar ik heb die nog niet? ik voel me echt bekocht, ik kan ze niet contacteren want het is allemaal online en daar kan ik ook niet mijn klacht doorklikken omwille van een foutmelding op hun website ivm de taal die ik wil beantwoord worden, nederlands staat daar niet bij….

ik zou heel tevreden zijn als ik voor de prijs van de tickets naar een ander evenement zou kunnen gaan

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stefan stremersch