Klacht: Tickets Dortmund- SV Darmstadt

op 25 september 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

2 tickets aangeschaft voor deze wedstrijd op 17 september 2016 als verjaardagscadeau voor mijn zoon.
In totaal 132 euro uitgegeven voor kaarten die samen maar 33,40 euro kosten.
De kaarten waarvoor ik moest tekenen en waarvoor je extra moet betalen, zijn gewoon ongetekend bij ons in de bus gegooid.
Bij aankomst bleek dat het kaarten waren voor het uitvak dus Darmstadt,
Mijn zoon is fan van Dortmund en baalde enorm dat hij in dit vak met alleen fans van de tegenpartij moest plaats nemen.
Tevens werd mijn zoon tegengehouden omdat hij een shirt van Dortmund aanhad die hij net had gekocht in de fanshop, Hiermee mocht hij niet het vak betreden. Dus eerst helemaal terug naar de auto om het shirt weg te brengen, waardoor wij enkele minuten van de wedstrijd hebben gemist. Dortmund heeft 6 keer gescoord dus moesten wij ons 6 keer inhouden om niet te gaan juichen.
Op de site is niets vermeld dat het een uitvak betrof. Wij zijn dan ook dik ontevreden en willen op zijn minst het volledige bedrag terug.

Wanneer wij het volledige bedrag terug krijgen en weten hoe wij op een normale manier contact kunnen opnemen met Viagogo, dus geen engelstalige aan de lijn krijgen terwijl je een Nederlands nummer belt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk Drukker