Klacht: Tickets Dominator 2017

op 12 juli 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb op 7 april 2017 3 tickets besteld voor Dominator Maze of Martyr. Helaas kloppen de tickets wat ik ontvangen heb niet. De bestelnummers zijn van andere mensen, er staan namen op van personen die ik niet ken, en ik weet dus niet of de tickets ook geldig zijn. Tevens heb ik ook bijna het dubbele betaald. de tickets kosten origineel 66 euro en heb 119,82 PER STUK mogen betalen. Meerdere keren contact opgenomen met Viagogo maar krijg geen gehoor.

Ik ben tevreden zodra ik van viagogo de juiste tickets ontvang. Die wat op de naam staan van Wesley Sechi, Robin Impelmans en Axel van Kaam.
Wanneer dit niet het geval is, en ik geen goede oplossing van Viagogo ontvang zullen verdere maatregelen genomen worden en dus ook door bovenstaande personen aangifte gedaan worden wegens oplichting.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin Impelmans