Klacht: tickets besteld en betaald en niets ontvangen

op 28 juli 2017 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 28 juli heb ik tickets besteld voor de overtocht Pombino naar Portefeirro.

Na betaling van de tickets krijg ik de melding dat er geen bevestiging is gestuurd en ik contact dien op te nemen met de klantenservice.

Ik heb dit gedaan maar krijg totaal geen gehoor. Meer dan 40 minuten in de wacht.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug krijgen aangezien ik ook geen tickets heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JWI