Klacht: Tickets Bert Visscher

op 03 april 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

ik heb via Viagogo 2 tickets gekocht voor een optreden van Bert Visscher op 22 maart 2016 de Stadsschouwburg in Groningen om 20.15 uur.Hiervoor betaalde ik 169 EUR (69,–/ticket). De tickets zijn toegekomen en de prijs op de tickets is 27,50 EUR. Op de tickets staat ook een andere naam bij klantgegevens.
Viagogo heeft mij bijna 3x de prijs aangerekend.

Ik wil best de servicekosten, afhandelingskosten en BTW betalen, maar wil het verschil van de ticketprijs terug. (138,-- EUR - 55,-- EUR = 83,-- EUR).

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 13 mei 2016 om 15:17 geantwoord

Beste Piet,

Als u niet bekend met viagogo bent, dan is uw verzoek begrijpelijk. De reden waarom u die prijs betaald en niet de nominale waarde, is omdat viagogo een ticket marktplaats is, en het is de persoon die de tickets verkoop dat de prijs bepaald die hij of zij graag wilt krijgen. Om u te helpen beslissen of u blij bent om die prijs te betalen, geven wij altijd de oorspronkelijke nominale waarde van de tickets die verkocht worden, in de ´´belangrijke informatie´´ direct onder de aanbiedingen.

Wij zorgen ervoor dat alle tarieven weergegeven zijn in elke stap van het check-out proces. De tarieven dekken de kosten van handhaving van het viagogo platform en het laat ons toe om u te voorzien een internationale klanten dienst team die uw bestelling vanaf het begin tot het eind monitoren. En wat nog belangrijker is, betekent dit dat uw bestelling is gegarandeerd! Als koper bent u gegarandeerd geldige tickets op tijd voor het evenement te ontvangen. Als zich een probleem voordoet, zullen we meteen ingrijpen om vergelijkbare vervangende tickets voor u aan te schaffen of een terugbetaling in de zeldzame gevallen waarin dit niet mogelijk is te voorzien. Ik hoop dat dit u uitgelegd hoe wij werken en al uw vragen heeft beantwoord.

viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door familievanderkooi