Klacht: tickets belgie Wales

op 30 juni 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb gisterenavond tickets voor de match morgen besteld en heb daar redelijk wat voor betaald, inclusief een pak service kosten. De tickets zouden terplaatse moeten afgehaald worden. so far so good, netjes instructies gekregen over het afhaalpunt, twee keer met viagogo gemailed omdat ik een vermoeden heb dat we in het blok van Wales zitten en of ik kaarten kon ruilen. Dit kon niet omdat de tickets al op het afhaalpunt liggen en blabla…geen probleem mee, is volgens de voorwaarden op de site. Nu krijg ik net een mail dat er een logistiek probleem is en dat de tickets “waarschijnlijk” niet op het afhaalpunt gaan geraken en dat ik een adres in Frankrijk moet opgeven waar ik kan tekenen voor ontvangst. Als Belg zijnde zit ik natuurlijk gewoon thuis. Op het telefoonnr geven ze niet thuis (enkel een bandje). Nu weten we niet wat te doen : al dan niet tevergeefs naar Lille rijden om dan te horen dat de tickets er niet zijn, nieuwe kopen voor de veiligheid….I learned my lesson šŸ™ ik denk dat ik al blij zal mogen zijn dat we aan ons geld van de tickets geraken en dat ik naar die “service” kosten die geen service is natuurlijk, kan fluiten

een eenduidig antwoord of tickets al dan niet geannuleerd zijn en of ik mijn centen terugkrijg

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Reactie van de melder van de klacht Anneke1973

10 maanden geleden - viagogo laat nu weten dat de tickets toch morgen voor ons klaar zullen liggen...ben benieuwd. Ik zal pas gerust zijn als wij goed en wel op onze plaatsen in het stadion zitten. Ik houd jullie op de hoogte

Reactie van de melder van de klacht Anneke1973

10 maanden geleden - gisteren de tickets afgehaald en zonder probleem binnengeraakt. eind goed, al goed. Blijkbaar was de mail ivm logistieke problemen naar iedereen gestuurd, dus velen stonden bang te wachten of hun tickets aangekomen waren. Maar enkel tevreden mensen gezien (toch wat viagogo betreft, niet wat betreft de match :)

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke1973