Klacht: ticket via ideal betaald maar geen bevestiging of een mail!

op 25 maart 2013 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb zonet een ticket van amsterstam naar istanbul geboekt bij pegasus. Dit heb ik via ideal betaald en is van mijn rekening meteen afgeschreven alleen kreeg geen smsof een bevestiging via mijn mail. Hier gaat een bedrag van 365 euro verdorie! Heb meteen de callcenter opgebeld van pegasus. Zegt de medewerker klopt mevrouw het is van je rekening afgeboekt alleen is er iets mis gegaan waardoor het gels binnen 24 terug wordt gestordt en adviseer opnieuw online te boeken…. Nou ik wacht tot morgen en ben benieuwd! En wat als ze niet terug storten??????? Wat dan? Bestaat hier in nl een kantoor waar ik langs kan gaan? Waar is er geen nederlandse callcentervoor pegasus? Ben echt boos he!!

Gewenste Oplossing:

Geld terug of mijn boeking laten bevestigen waardoor ik mijn ticket krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door istanboel