Klacht: ticket geboekt en betaald maar niet correct afgehandeld door directferries

op 28 september 2017 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

ik en mijn gezin hadden deze zomer een ticket geboekt voor de veerboot van algecieras naar tanger voor een bedrag van 128eur. Op eerste zicht ging alles goed we kregen een bevesteging… heb deze afgeprint en bij aankomst bij de veerboot krijg ik te horen dat direct ferries een fout heeft gemaakt in de boeking en dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik directferries moest bellen om dit recht te zetten.Heb 1uur zitten bellen zonder succes elke keer kregen we te horen kantoor gesloten… terwijl we binnen kantooruren bellen.dus uiteindelijk moest ik nog eens 250eur ophoesten of ik mocht de boot niet op.natuurlijk had ik geen keus want we hadden hotels geboekt….
De dag van vandaag probeer ik hen te bereiken zonder succes.zelfs geen adres te vinden op internet. HULP AUB

Ze hebben in totaal eerst 128eur en dan nog eens 250eur gekregen.
De man achter de bureau heeft ons een factuur gegeven en gezegd da we die 250eur moeten terugeisen aan de hand van factuur.dus hoop deze terug te vorderen. heb ook bewijs van betaling van de eerste 125eur.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zizaoui