Klacht: TIcket geannuleerd zonder te melden.

op 26 juli 2016 over American Airlines in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben een boeking voor 2 volwassenen en 1 kind en een dag later boekte wij voor een 2e kind.
We hebben netjes de eerste tickets ontvangen.
Na 1 maand, 2 dagen voor vertrek komen we, door het reserveren van een stoelplaats, erachter dat het ticket van het 2e kind geannuleerd was.
Een kind mag niet alleen reizen.
Dat is logisch en vanzelfsprekend dat er begeleiding geregeld moet worden. We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen. De
Wij zijn niet van op de hoogte gebracht van een annulering en hebben dit per ongeluk vernomen van de telefoniste van vliegtickets.nl
We weten ook niet wie in gebreke is gebleven. American Airlines of vliegtickets.nl
Maar dat dit echt niet kan weet ik wel.
Iets annuleren zonder dit een klant mede te delen en zonder teruggave van het geld.

Als ze alsnog een plaats hebben voor het 2e kind.
We vertrekken over 2 dagen.
Lukt dit niet dan een compensatie in de vorm van een extra ticket voor een volwassene zodat het kind alsnog op een later tijdstip naar zijn familie kan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie van der voorn