Klacht: Ticket de Luxe

op 04 oktober 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Maandag 2 oktober het park bezocht met ons viertjes met Tickets de Luxe.
Onze navigatie wees ons mooi de weg door een bospaadje richting parkeerplaats. Eenmaal aangekomen bij de parkeerplaats (Wolf) werd ons door een verkeersregelaar verteld dat we hier niet konden parkeren. We werden verzocht om via het bospaadje terug te rijden en op het einde 2x rechts te gaan om bij de parkeerplaats te komen. Zo gezegd zo gedaan, ware het niet dat wij 20 minuten later na een tijdje file gestaakte hebben, bij precies dezelfde parkeerplaats uitkomen en dezelfde verkeersregelaar wederom tegenkwamen. Met andere woorden 30min vertraging door een onnozel parkeerprobleem. Nadat we de desbetreffende meneer hierop aanspreken werd enkel gezegd, sorry ik begreep niet dat u wilde parkeren voor de Efteling. Huh????

Dan de Tickets de Luxe…
Op zich een super combi aangezien de entree en het eten vrij prijzig is.
Echter alle drie de keren dat we de bonnen wilde verzilveren (van te voren aangegeven) waren er problemen bij het afrekenen. Medewerkers konden het niet in het kassasysteem vinden omdat het er niet in stond of omdat ze er niet genoeg ervaring mee hadden.
Daarnaast was de appeltaart rechtstreeks afkomstig uit de vriezer en dus echt niet te eten. Een stukje is met moeite opgegeten, de rest weggegooid. Bij melding aan de kassa werd ons gezegd dat ze nooit klachten kregen over de appeltaart.

De lunch was prima en lekker verzorgd, evenals het diner in polles pannenkoekenrestaurant. Echter bij afrekenen dus weer problemen waardoor we ruim 10 minuten stonden voordat er betaald kon worden. Dit gaat ondertussen weer allemaal van effectieve parktijd af.

Dan was er nog een ticket met 25% korting op souveniertje per transactie. In het boekje stond duidelijk vermeld per transactie dus dat je de souveniertje samen in 1x moest afrekenen. Dit wilde we dan ook, echter de meneer aan de kassa zei dat het 25% per artikel was. Dus dan moest je bij meerdere artikelen meerdere kaartjes afgeven. Hierdoor hebben we uiteindelijk besloten om souveniertje terug te leggen en hebben we op de 4x €17,50 die we wel hebben uitgegeven maar over 2x 25% ontvangen.
Toen wij meneer vertelde dat er echt per transactie stond zei hij dat dit verkeerde info was en dat hij er bovendien nu niks aan ging veranderen. De souvenierswinkel ging sluiten aangezien het park inmiddels ook gesloten was.

Onze kids hebben heel weinig gezien maar toch genoten, wij hebben ons echter grotendeels alleen geërgerd. Erg jammer!

Graag onze Tickets de Luxe (deels) vergoed zodat we effectief kunnen genieten van een dagje Efteling.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Juf_Anna