Mijn Klacht:
U bent gewaarschuwd.
Op 13 november een PS5 besteld en vooruitbetaald en tot op heden niets ontvangen. Het antwoord is enkel, ja volgende week, of dan weten we meer. ‘We doen ook maar ons best. Nee het is een ramp en daarom heeft de ACM ook al gesommeerd om orde op zaken te stellen. De herkomst van de PS5 is dubieus. Bij een vriend werd na vele weken wel
Geleverd maar met gebroken zegel, en duidelijk een apparaat dat reeds aan is gezet. Refurbished? De producten zijn niet voor niets ‘goedkoper’ , deze zwendel stinkt en het is tijd voor verdere stappen. Ik zou vandaag uitsluitsel krijgen, ik verwacht het al niet, dus morgen op mijn verlof dag is het tijd geworden om aangifte te doen. Mocht iemand willen aansluiten dan maken we er een class Action suit van.
Gewenste Oplossing:
Het leveren van het product, of het geld retour met vorm van compensatie na 2 maanden wachten, en verpestte Sinterklaas en kerst voor de kinderen.